Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Z tej strony dowiesz się:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?
  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?
  • Jakie występują formy dostawy?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak zapłacić za zamówienie?
  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
  • Co to są kupony rabatowe?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
  • Jak zmienić moje zamówienie?
  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? 
  • Gdzie jest moja przesyłka?
  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@biooil.com.pl lub telefonicznie: 684111338. W momencie, gdy produkt będzie dostępny, pojawi się automatycznie w sklepie.
  • Jeśli towar można zamówić, oznacza to, że dostępne są spore ilości.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto, po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy.

Termin wysyłki wynika z  czasu oczekiwania na płatność, podczas gdy czas dostawy to najczęściej 1-2 dni robocze.

Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska GLS
  • Poczta Polska
  • odbiór osobisty.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Nr konta: 66 1560 0013 2367 2013 8677 0002
 

Jak zapłacić za zamówienie?

1. przelew na rachunek bankowy,

2. płatność poprzez Serwis Przelewy24
Nr konta: 66 1560 0013 2367 2013 8677 0002 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Dekoracyjna 3 65-155 Zielona Góra, po wcześniejszym dokonaniu płatności i uzgodnieniu terminu odbioru zamówienia w godz. 09.00-17.00 od poniedziałku do piątku. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT.   Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w KOMENTARZU (sekcja "Dodatkowe informacje") i uzupełnij NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana formy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 684111338. Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 684111338. Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 684111338.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu:684111338. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.